Quem nom tivo medo

Jose Alberte Corral Iglesias

Quem nom tivo medo ao ouvir passos na escada,

quem nom passou polos calabouços,

quem nom experimentou nas suas carnes

as ameaças de morte, nom pode dizer que a utopia nom é possível.

Quem nom estivo em celas estercadas

com báguas e sangue, nom compreenderá a dor

por nom ser livre.

Quem nom ouviu os alaridos do amigo

agrilhoado à tortura,

quem nom sentiu nojo polas predicas dos clérigos

da submisssom, nom pode falar com Deus.

  • Autor: Jose Alberte Corral Iglesias (Offline Offline)
  • Publicado: 30 de enero de 2021 a las 16:07
  • Categoría: Sin clasificar
  • Lecturas: 26
  • Usuarios favoritos de este poema: pani


Para poder comentar y calificar este poema, debes estar registrad@. Regístrate aquí o si ya estás registrad@, logueate aquí.